2012-07-13

Räknar ned

Kan ärligt säga att det är nedräkning nu, tre nätter kvar med start på söndag, sedan är det semester. Känns väldigt behövligt och efterlängtat! Älsklingen får semester ganska precis i detta nu - men regnet öser ner över stan idag - även om det verkar rätt lugnt just nu.

Tvättar och städar idag, med måtta såklart. Glömde först tvättiden som vanligt men det verkar inte vara någon annan som ska tvätta idag så det är nog lugnt.

Mor kom på lunch och hjälpte mig skrapa lite tandsten på hunden.

Det är löpdags också, första dagen idag och så hade vi kissat på ryamattan - igen!!! Tack och lov hade jag inte hunnit skura golv eller nåt och det var ute i ena kanten så det går att tvätta i badkaret.. men fanken vad less man blir..

Jag drar mig både för att fortsätta vara duktig och för att gå ut och blöta upp mig igen så jag har försökt komma ihåg en del av allt jag en gång kunde i photoshop - lätt att fastna i det!

Inga kommentarer: